Saturday, May 14, 2011

SuperStar Girl

Hello guys :D I just came home from BALI. My friends and me went there with schoolmates. It was so FUUUN! :p At the last day, we cried together because we will move to other high schools :( I will never forget you guys girlies! Can you guess which one is me? If your answer is right I will promote you in my next post haha :p
This card theme is superstar :) The birthday girl love to sing so I decided that as the theme.
Feeling familiar with this blondie? She's similar with that blondie from my last card. I really love blondie girls! :)
The mic's string is real (again) *uh I'm so uncreative -_-* similar to my last card again
I made this card before I went to Bali and started at 10 p.m. -_- I finished it at 12 a.m.
oh! by the way I just know that those cute rabbits in the background are Fifi Lapin. Thanks to Dreamy Princess who let me know ;) I already love those adorable rabbits before I knew their names.
trademark ♥

HAPPY BIRTHDAY CINDY ;) we love you xoxo

I just realised I got an award from Paula Hogue! It's funny when I knew I gave her an award and she gave me an award at the same time! haha :p I will post it in the next post plus 8 facts about me


LotsOfLoves

teddy bear princess

12 comments:

  1. Your blog is just the sweetest! I love everything about it :)

    I'm stopping by with some fun news for you today! The post you linked up last week has been nominated for the Best in Show award on my blog :)
    Be sure to come vote when you get a chance! Way to go!

    ReplyDelete
  2. nice post princess
    anandhirajan
    http://www.anandhirajansartsncrafts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Love the card you've made! This is so neat and lovely(:
    You also have adorable handwriting, dear..

    You're welcome. I'm happy that I could help you to find out about Fifi. hoo..

    Cheers,
    Dreamy Princess

    ReplyDelete
  4. All I know that those girls in the picture are pretty! And I love the birthday card you made for your friend, very nice!

    ReplyDelete
  5. cute..... as always.,, that's the creative you ;) love this card... (even not for me :D)

    ReplyDelete
  6. you're so creative! :) that card is so cute and your blog layout also. btw, please join my giveaway: http://duniakecilindi.blogspot.com/2011/05/my-firts-giveaway-guys-hurray-d.html
    thank u <3

    ReplyDelete
  7. super cute card! really love it! :D

    ReplyDelete
  8. the birthday girl must be sooooo proud!

    ReplyDelete
  9. great post!! :)
    visit mine and follow me if you want ;)

    xx

    ReplyDelete
  10. hello there! this is the first time for me visiting your blog. Bali is awesome isnt it? and that card is sooo cute!

    ReplyDelete

Thank you for your sweet comments! I really appreciate it and will reply it as soon as possible ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...